Niet tevreden?

Bij RareCards doen we er alles aan om jou tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens verloopt.

Hoe meld je een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@rarecards.nl of via WhatsApp op 06-37452620.

Wij beantwoorden klachten altijd binnen 14 dagen na ontvangst. Mocht een klacht een langere verwerkingstijd vragen, dan ontvang je binnen 14 dagen een bevestiging van ontvangst en een indicatie wanneer je een uitvoeriger antwoord kunt verwachten.

Niet opgelost? Bemiddeling via WebwinkelKeur

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Omdat wij aangesloten zijn bij WebwinkelKeur, bemiddelen zij gratis.

Je kunt je klacht indienen via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil